Aprilia af1 125

Żona mnie opierniczyła
Witam przedstawiam wam nowy nabytek aprilia af1 125 z roku 1990 pokazuje filmik do roboty ma tylko simering bo co¶ wali olejem z t³umika i zawala ¶wiece czasami http://www.youtube.com/watch?v=yPkfMMSTKWI


Z allegro ? Wiesz co w stanie jest miodzio zadbana ale stara troche 21lat moto Fajnie chodzi i taka masywna troche ;D Ja planowalem cos takiego do stuntu sobie kupiæ Szeroko¶ci ¿ycze
No ma swoje lata ale jako¶ siê trzyma na tym filmiku ma fajny d¿wiêk moim zdaniem co s±dzicie http://www.youtube.com/watch?v=eMJuErDCK58
HEhehe chodzi tak jakby jaki¶ trabant xD Ale dobry moto


Jak na swój wiek jest ok
Niektóre RSki w tym wieku ju¿ przesz³y pewnie na emeryture A Twoja widaæ siê trzyma ) Bezawaryjno¶ci i szeroko¶ci
Af1 rulezzzzzzz Zawór wydechowy pod³±czony masz?
chyba tak bo spokojnie z 4 biegu przy 4500ty¶ rpm jak dodam gazu to nie ma nawet problemu z podjazdem pod górê
To pewno tak Ja mam od³±czony i od 6000 to ogieñ jest do 6000 trochê sie safanduli ale jak wrzucê 1 i dojde do tych 6000 to potem utrzymuje ca³y czas powy¿ej i ci±gnie bestia A jakie spalanie? Rezerwa dzia³a? Ile obrotów ja³owych? Dodaj jakie¶ foty du¿e osi±gi?
Z technicznego punktu widzenia wszystko dzia³a tylko przednie teleskopy trochê ciekn± spalanie 5-7l w mie¶cie obroty ja³owe 2500 ty¶. no powiem ¿e ja w mie¶cie zazwyczaj nie przekraczam 6ty¶ i dynamikê mam nawet spor±, a po przekroczeniu 6500 to ju¿ odjazd na razie jecha³em 110km/h silniczek ma ju¿ swoje lata i na pewno przyda³ by mu siê remoncik ale na razie dzia³a bez zarzutu jedynie trochê podskakuje przy wy¿szych prêdko¶ciach chyba za twarde opony
jak macie kopa na niskich obrotach to znaczy ze zawor wam nie dziala
Masz stanowczo za wysokie wolne obroty, powinny byc 1,9 wtedy sa zajebiste.
Ogolnie dobry stan jak na te lata
Mi siê zdaje ¿e dzia³a bo kopa prawdziwego ma od 6500tys a po prostu na mniejszych obrotach jedzie w miarê dynamicznie a czyta³em ze bez zaworu to ciê¿ko ogóle je¼dziæ poni¿ej 6000ty¶
Mrowa nie chce cie pouczaæ ale to chyba na odwrót jest bo jak ci±gnie od 0 to jest zawór chyba pod³±czony i sprawny a jak zaczyna ci±gn±æ od 6000-6500 tak jak to jest w moim przypadku to zawór jest od³±czony albo nie sprawny

Mrowa nie chce cie pouczaæ ale to chyba na odwrót jest bo jak ci±gnie od 0 to jest zawór chyba pod³±czony i sprawny a jak zaczyna ci±gn±æ od 6000-6500 tak jak to jest w moim przypadku to zawór jest od³±czony albo nie sprawny

Wlasnie jest na odwrot jak napisales, u mnie jest zawor wszystko ladnie dziala i pierdolniecie mam przy 7100(tu juz zalezy od modulu). Ale ponizej tych obrotow tez jest dynamiczna.
nie, nie to jest inaczej od 0-2000 ci±gnie (otwarty) pó¼niej zamkniêty i od 5000/6000 - 8000 te¿ power ( otwarty ) ;
Ludzie to jest wiadome ¿e dowalenie ma przy du¿ych obrotach zawór jest po to aby da³o siê jako¶ je¼dziæ na ma³ych obrotach co w dwu suwie bez zaworu jest po prostu upierdliwe
Nie wiem ale powiem na w³asnym przyk³adzie :

Mam zawór, mam linke, mam elektromagnes i mam modu³ ale linka jest od³±czona i przypiêta do ramy czyli zawór jest off. Od 0 do 6000 na 1 czy do 2 biegu da siê szybko przebiæ do tych 6500 ale na 3/4/5/6 ju¿ ciê¿ej ale te¿ siê da - pomaga redukcja za to na ka¿dym biegu po przej¶ciu 6000-6500 dostaje dobrego kopytka i potem od 6500 do 11 000 jest ju¿ ogieñ
normalny przypadek braku zaworu wydechowego ; ) Ja te¿ tak mia³em ale kupi³em zawór i ¶miga normalnie
Dzisiaj sprawdzi³em V max wynosi 130km/h nie wie czemu tylko tyle chyba przez te brzêcz±ce pier¶cienie a oto nowe fotki http://img806.imageshack.us/i/pict0014h.jpg/
http://img42.imageshack.us/i/pict0016jj.jpg/
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © ¯ona mnie opierniczy³a